" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




SPM is Over}
Monday, December 2, 2013 | 8:31 AM | 0Comment

 
  SPM dah abis dah. Lega sangat. Nak medeka pun kejap ja. Nnty study lagi. Hopefully dapat result yg cantik mcm n capai target. Sentiasa doa n buat solat sunat mesti Allah tolong lembutkan hati pemeriksa tu kan. InsyaAllah. 

  Now! I'm felling... Hmm, 50% 50% lahh. Best ada, sedih pun ada. Best sebab lepas ni tak pyah pakai baju sekolah dah. Tak kena marah mcm budak2 dah. And yang sedihnya... Tak boleh main dengan kawan2 dekat skolah mcm bdak2. Takda peraturan dah. Hmmm. Semakin matang lah.. 



  Dekat U, InsyaAllah, kena berdikari. Tak da orang nak jga mcm cikgu jaga dah. Sekolah ni tempat kita belajar erti persahabatan, hargai jasa. Bila dekat U nnty, kita akn belajar erti kehidupan yang sebenar. Msa tu lah kita akn jumpa dgn bermcm jenis manusia. Ada yg baik, ada yg sederhana baik, and ada jugak yang tak baik. So, cari lah kawan yg dpt bawa kita ke syurga. Ok! :D