" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




Setiap Pebuatan, Pasti ada Balasan}
Sunday, April 28, 2013 | 12:57 AM | 0Comment


Hello peeps. Hari ni tiba2 ja rasa nak update blog. Thanks sbb sudi baca k. Just nak ckp yg aku dah lalui mcm2 pengalaman spanjang aku tak update entry ni. Act banyak yg aku nak cita. Tapi tak larat lah nak type banyak2.



Firstly! Aku nak bgtau yg aku kecewa snagat dgn makhluk Allah yg sangat kejam ni. Like seriously! Aku tak expect lansung dia kn buat aku kecewa tahap gaban! Aku just set dlm otak aku "Kalau hari ni kita buat tak elok dekat org! Esok,lusa mesti Allah balas". Nak tahu apa? Hmm! Tengah elok2 kwn dgn aku, dia boleh buat naya p date dgn org laen! Yang paling sedehnya! Pompuan tu mmbe aku sndiri,mmg comel lah, Comel dari aku. Mybe sbb tu jgk kot! Aku tak lawa,bila dah nmpak yg lawa dia lupa aku lah. Tak pa! Allah Maha Adil.. Tapi aku tak salahkan kawn aku, sbb dia tak tau aku kwn dgn BUDAK tu! Tak pa lah, dah dia nak budak tu pun nak. Takpa aku bg jaa. Dia boleh buat Oooo noh! Now! aku benci sangat tengok muka dia skarang,kalau boleh nama dia pun aku dah takmau dengar. Seriously, dulu bila aku dengar nama org yg sama nama dgn dia, msti aku rsa rindu dkt dia. But skarang bila dngar nama tu! Huh! sentap jntung aku ni! Benci sangat2! Takpa aku nak focus utk SPM ja. Masa depan lebih penting dari benda ni. 

Alhamdulillah, Now aku dah dpt lupakan dia sikit2. Sikit2 lama2 jadi bukit. Aku tak perlukan dia utk teruskan hidup. Sbb aku ada Allah mak, n family aku. Allah sentiasa dngar doa dan rintihan umat-Nya. Allah dah banyak buat aku happy kat dunia Dia. Aku harap semua amal ibadat aku diterima-Nya utk semua yg dia dah bg dekat aku kat dunia ni. 

Thanks for reading :)