" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




Tahun Baru, Azam Baru}
Wednesday, December 5, 2012 | 6:59 PM | 0Comment

Assalamualaikum semua.Tiba2 rasa nak update blog ary ny. Hm! Tahun depan aku dah jadi senior n dalam masa yang sama aku kena hadapi hari yang sagat annoying bg semua manusia yg di gelar student. That's Sijil Pelajaran Malaysia(SPM). Huh! Tahun depan aku dapat rasa jadi pelajar yang baru. Sebab tahun lepas aku pakai baju putih, tapi tahun depan aku dapat pakai baju warna biru. Menjadi pengawas sekolah dapat jugak berbakti msa tahun2 last kan? 

Harap2 aku dapat jadi student yang cemerlang lah. Act cita2 aku nak jadi ahli programming mcm abg aku, n aku nak sangat jadi photograper. Dekat sekolah aku ada experience as a phorograper, cikgu aku baik hati nak ajar aku pasal gmbar2 ny. Thanks to Cikgu. Hopefull aku dapat smbung study sbg pakar multimedia pon jadi lah. Tahun baru mesti ada azam baru kan. Semua orang ada cita2, mcm aku jugak la. Kalau nak capai cita2 tu kita kna berusaha lepas tu baru boleh tawakal. So! aku akan all out untuk tahun depan. Jadi student yang baik. Tanak main2 mcm tahun ni. 


Masa cuti ni memang tak tao nak buad apa. Nak cari kerja orang tanak amik, sebab muda lg. Online ja lah yang boleh. Then kalau tak tao nak buad apa sangat menghadap lah novel 24jam.Taon ni ja yang boleh main pon. Tahun depan tak boleh dah. Silap hari bulan akaun fb, twitter sumtink like that aku akn deactive. Tapi nak tengok crush! Haha. Amboi amboiii ! 


Act ! Aku skrg single mingle tadak taken by sapa2 pun. Haha. Hmm! sebut pasal single ni, tadi aku ada bukak blog ex someone yg aku boleh kata syg lah. Ex dia update kata syg kat dia lagi. Hm! Sedih jugakk la. Patut la skrg ni tadak khabar pasal dia lansung! Ntah2 dah getting together pa! But! What ever lah. Cari lain lagi baguss kan! 

Ok! That's all. Kalau tidak mmg nak update banyak lgi tapi malas lah! nak buad keja lain. Thanks for reading girl/boy semua.