" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




Fixie Competition at Central Square}
Monday, March 12, 2012 | 1:13 AM | 0Comment

Hye all..Ary to masa bulan Feruary ada competition Fixie at Central Squre..rigi kalau tak tengok..banyak fixie..tapi aku tak dak fixie..jeleznya tengok diorang ada fixie..suma cantek-cantek..mak cakap nak beli blan depan..arap-arap dapat lha..tringin nak naik benda to..uuurrrhhh!!! mummy plezzzz....teringinnya saya adoiii!!! macam-macam warna ada...aku pon taktau nak pilih yang mana,,,suma cantik sngad-sangad..hehe dah suka tu mamag suka lha noh....
dicuri dari facebook Fareez Najmi


hehe suma pic ny aku curi dari mamat ni (Fareez Najmi) hehe...sorry...tak marah kod noh... alarhhh..pinjam kejap jea...nak cewi-cewi..hehe...dy ny photographer skolah aku dulu...nikon yang aku suka to pon dia ada..hehe...fixie pon dia ada..ehh! kluar topik pilakk kita..harhar..aku mmang nak sangad fixie ny...tengok to..colourful kan..tak tau nak pilih warna apa noh..:D kalau boleh curi mang banyak pilihan lha kan..tapi aku nak dengan usaha aku sendiri... 
cantik-cantik, jelez ngat aih!

huih! kalau cita pasai fixie mang tak abih la...aku ny memang pulun cikit kalau benda yang aku suka tak dapat..tak pa-2 kita tunggu kalau aku dapat fixie .. aku post fixie aku at blog tercinta aku ny lagi keyh..hehe.. InyaAllah... Amin....Mummy nak Fixie... :'( bye-2.. ada hari kita jumpa lagi....






dicuri dari facebook Fareez Najmi


hehe suma pic ny aku curi dari mamat ni (Fareez Najmi) hehe...sorry...tak marah kod noh... alarhhh..pinjam kejap jea...nak cewi-cewi..hehe...dy ny photographer skolah aku dulu...nikon yang aku suka to pon dia ada..hehe...fixie pon dia ada..ehh! kluar topik pilakk kita..harhar..aku mmang nak sangad fixie ny...tengok to..colourful kan..tak tau nak pilih warna apa noh..:D kalau boleh curi mang banyak pilihan lha kan..tapi aku nak dengan usaha aku sendiri... 
cantik-cantik, jelez ngat aih!

huih! kalau cita pasai fixie mang tak abih la...aku ny memang pulun cikit kalau benda yang aku suka tak dapat..tak pa-2 kita tunggu kalau aku dapat fixie .. aku post fixie aku at blog tercinta aku ny lagi keyh..hehe.. InyaAllah... Amin....Mummy nak Fixie... :'( bye-2.. ada hari kita jumpa lagi....






newer post older post