" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




Wonder Woman Dream's}
Saturday, February 25, 2012 | 10:17 PM | 0Comment


oke! sekarang akhu nak cita pasal photograper. akhu minat sangad dengan camera-2 ni. tapi nak buad macam mana kan? x de rezeki nak miliki benda mahal macam to.hehe x pe akhu akan brusaha jugak dapatkan benda to..alarh akhu kena usaha sendiri. x boleh harap at mak akhu je..lg pon kalau akhu netul-2 minat.akhu kena usaha kan? so akhu akan belajar guna dulu,kemdian akhu akn cuba kmpul duet.haha..alamatnya setahun lebeyh lha baru dapat.tapi kan. jeleznya akhu tengok diorang ambik pic yang cntik-2..akhu pon nak jadi mcm tu jugak.urrhhh!!

kreativiti yang amat teserlah
uqm! yang keduanya pulak..pasal fixie ny ha.akhu teringin jugak nak ada..boring-2 boleh juga exercise an. daripada akhu dok cangak hadap lappy apa pon x dapt..selalu exercise nan moto ja.akhu nak jugak kuaq dengan fixie nan kawan-2 akhu..kena plak p taman jubli kan..huh! best kot..santai smbil cuci mata..haha ye lha to..kalau mak akhu tau..haiiyy,,alamatnya nak mampos lha..adoi..x pa-2 mak akhu cakap bulan 4 ny..kita tengok dapat ka x..klau dapat..prrrhhh! terabek larh..kahu lha manusia paling best dalam dunia ny..haha,,tapi mak akhu kalau dia cakap mang dia buad..tapi kalau mahal sangad ny akhu x tao lha.arap-2 mak akhu mood baek lha nanti.hee~ baru boleh bodek..harhar..tapi betul dulu mak akhu selalu penuhi permintaan akhu..tapi akhu dah semakin besar sekarang kan...so that was impossible lha.. alarh setakat 300 an...boleh lha kot noh..akhu cakap nak support buang 100..hee~ cukup lha fixie murah pon janji ada sudah lha....haha dari x dak pa kan?

pemandangan cantik model n fixie pon cantik




x pa lha kalau ada rezeki suma cita-2 akhu dapat capai..tapi kalau x boleh akhu akan usaha jugak sampai boleh..do for ourself not for other..tepuk dada tanya selera..jadi kan yang baik itu tauladan n yang buruk jadikan sempadan..cita-2 xkan tercapai kalau x brusaha..jadi kalau brusaha mesti lha bersungguh..jangan hangat-2 taik ayam ja..haha..da-2..




kreativiti yang amat teserlah
uqm! yang keduanya pulak..pasal fixie ny ha.akhu teringin jugak nak ada..boring-2 boleh juga exercise an. daripada akhu dok cangak hadap lappy apa pon x dapt..selalu exercise nan moto ja.akhu nak jugak kuaq dengan fixie nan kawan-2 akhu..kena plak p taman jubli kan..huh! best kot..santai smbil cuci mata..haha ye lha to..kalau mak akhu tau..haiiyy,,alamatnya nak mampos lha..adoi..x pa-2 mak akhu cakap bulan 4 ny..kita tengok dapat ka x..klau dapat..prrrhhh! terabek larh..kahu lha manusia paling best dalam dunia ny..haha,,tapi mak akhu kalau dia cakap mang dia buad..tapi kalau mahal sangad ny akhu x tao lha.arap-2 mak akhu mood baek lha nanti.hee~ baru boleh bodek..harhar..tapi betul dulu mak akhu selalu penuhi permintaan akhu..tapi akhu dah semakin besar sekarang kan...so that was impossible lha.. alarh setakat 300 an...boleh lha kot noh..akhu cakap nak support buang 100..hee~ cukup lha fixie murah pon janji ada sudah lha....haha dari x dak pa kan?

pemandangan cantik model n fixie pon cantik




x pa lha kalau ada rezeki suma cita-2 akhu dapat capai..tapi kalau x boleh akhu akan usaha jugak sampai boleh..do for ourself not for other..tepuk dada tanya selera..jadi kan yang baik itu tauladan n yang buruk jadikan sempadan..cita-2 xkan tercapai kalau x brusaha..jadi kalau brusaha mesti lha bersungguh..jangan hangat-2 taik ayam ja..haha..da-2..




newer post older post