" F l o w e r "

Mrs Flower "Cikdayahh"

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here

<




Saya Rindu Awak}
Tuesday, December 6, 2011 | 11:54 PM | 0Comment


Assalammualaikum Semua
 
Tiba2 ja aku teringat kat sorang budak ny,,
aku xtao sama ada dy ingat aku kea x,,
bub da lama aku jmpa dy,,,
klu x aku mmg da lupa dy dah,,
2 tahun dlu iaitu masa aku fom 1,
dia pernah luah perasaan dy kat aku,,
terharu gila tapi masa tu aku xdea apa2 perasaan pon kt dia,,
cuma xlebey dari seorang kawan yg aaku syg,,
sbb dia mmg ambik berap pasal aku,,
kena pulak masa tu aku suka dekad kawan dia,,
tapi aku mmg hargai dia,,
dia berani nak luah perasaan dia kat aku..
Sekarang, baru aku sedar,,
tapi suma dah terlambat,,
mana dia sekarang pon aku xtw,,,
mybe dah kuar dari KEDAH ny mybe...
tapi aku harap suatu ary nnty aku akan jmpa dia blk,
walau pun hanya seorang SAHABAT...
 


 
 
ehem2..
cita kedua plak,,
smlm aku kuaq ngan kwn2 aku,,
tiba2 jmpa kwn lma aq,,haha
aku xtw dia perasan aku kea x...
tapi aku dah xingat nma dy,,,
aku kenal dia pon msa aku olahraga nan dia,,,
masa tu aku fom 1,,hehe
cita fom 1 lg....
tapi betul,, msa aku fom 1 mmg banyak kenangan dan pengalaman yg aku lalui,,
alarh untuk membawa kemasa depan lorh,,
hee
kalau dapat mengundur kan masa xmau aku besar,,
tapi kalau aku xbsar cmnea aku nak matang kan,,,
bub to skunk ny bla aku pk2 kan blk masa silam aku,,
aku rasa cm bodo sangat bila wt keputusan dulu,,,
huh!
tapi bnda dah jadi xleyh nak undur blk kn?
xpe aku redha dengan sumanya,,
Terima Kasih Allah kerana telah memberikan Ku pengalaman yang dapat mematangkan AKU...